بزرگترین تولید کننده ماکارونی رشته ای 1.5 در ایران

بزرگترین تولید کننده ماکارونی رشته ای 1.5 ،انواع ماکارونی و اسپاگتی را با قیمت مطلوب در ایران و همچنین در بازارهای بین المللی و جهانی ارائه می کند. اما مزیت های ماکارونی رشته ای با قطر 1.5 نسبت به سایر مدل ها از جمله اسپاگتی 1.4 و 1.7 چه مواردی است؟ برای آشنایی بیشتر با این موارد و نیز خرید بهترین و مناسب ترین نوع ماکارونی زیر قیمت بازار با ادامه این مطلب همراه باشید.

فروش عمده ماکارونی رشته ای 1.5

تولید انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی

تولید ماکارونی رشته ای 1.5

ماکارونی رشته ای یا همان اسپاگتی در واقع قدیمی ترین و پرطرفدارترین نوع ماکارونی در ایران و جهان می باشد که جایگاه خاصی در سسد غذایی خانواده ها دارد. مرغوب ترین نوع ماکارونی رشته ای با استفاده از آرد مخصوص تولید ماکارونی به نام آرد سمولینا تهیه می گردد. امروزه شرکت های تولیدی ماکارونی، انواع ماکارونی رشته ای اسپاگتی را در مدل های مختلف و با طعم های متنوع روانه بازار می کنند تا به این ترتیب سلایق تمامی مردم و مصرف کنندگان ماکارونی پاسخ داده شود و همچنین خواص و ارزش تغذیه ای ماکارونی افزایش یابد. در ادامه به برخی انواع ماکارونی رشته ای اشاره می نماییم:

[tie_list type=”starlist”]

  • ماکارونی رشته ای سبزیجات
  • ماکارونی رشته ای سبوس دار
  • اسپاگتی غنی شده
  • ماکارونی رشته ای فیبردار

[/tie_list]

کارخانجات تولیدی ماکارونی رشته ای 1.5 در کشور، انواع مدل های ماکارونی فرمی و اسپاگتی را با استفاده از ماشین آلات پیشرفته و با کیفیت بالا تولید و در بازارهای جهانی ارائه می کنند.

فروش ماکارونی رشته ای 1.5 در بازار بین المللی

ماکارونی رشته ای دارای انواع بسته بندی های  500 گرمی، 700 گرمی و 900 گرمی می باشد و قطر رشته های اسپاگتی نیز شامل انواع 1.2، 1.4، 1.5، 1.7 و غیره هستند. بنابراین افراد با سلیقه های متنوع در نقاط مختلف جهان، ماکارونی های رشته ای را در مدل های متنوع مصرف می کنند. انتخاب قطر ماکارونی رشته ای از آن جهت اهمیت دارد که اگر خیلی نازک باشد ماکارونی خمیر شده و چنانچه بیش از حد کلفت باشد، اسپاگتی پس از پخت، خام و دیرهضم خواهد بود.

مزایای ماکارونی رشته ای 1.5 چیست

کشور ایران یکی از بزرگترین کشورهای صادرکننده ماکارونی در جهان می باشد که انواع ماکارونی و پاستا از جمله ماکارونی رشته ای 1.4 و اسپاگتی 1.2 را در بازار بین المللی جهان و به کشورهای مختلف عرضه می کند.

عرضه عمده ماکارونی اسپاگتی درجه یک

بزرگترین تولید کننده ماکارونی رشته ای 1.5 در دنیا

همان طور که می دانید کشور ایتالیا به عنوان خواستگاه اصلی استفاده از ماکارونی در جهان، در حال حاضر نیز بزرگترین تولید کننده انواع ماکارونی و لازانیا در در دنیا می باشد. اما با این وجود نمی توان از میزان خرید و فروش ماکارونی ایرانی در بازارهای جهانی چشم پوشی کرد.
شرکت های تولید کننده ماکارونی رشته ای ایرانی، انواع اسپاگتی را با حجم بالا تولید و با قیمت مناسب به خریداران عمده ماکارونی در کشورهای مختلف از قبیل عراق، روسیه و افغانستان عرضه می نمایند.

قیمت ماکارونی رشته ای 1.5 فروش عمده

لیست کامل تولیدکنندگان اسپاگتی 1.5

اولین کارخانه تولید ماکارونی در ایران در سال 1374 تاسیس شد که در آن زمان با دستگاه های ساده فرآیند تولید ماکارونی انجام می گرفت. اما امروزه با توجه به توسعه چشم گیر این صنعت در کشور ما، کارخانجات متعدد تولید ماکارونی در شهرهای مختلف، انواع ماکارونی را با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و فناوری تولید و ارائه می کنند. برخی از انواع برندهای تولید ماکارونی و اسپاگتی در کشور عبارتند از:

  • کارخانه زر ماکارون
  • کارخانه ماکارونی تک
  • کارخانه ماکارونی مانا
  • کارخانه ماکارونی سمیرا
  • کارخانه ماکارونی مک
  • کارخانه ماکارونی جهان

تولید کنننده ماکارونی رشته ای صادراتی

قیمت خرید عمده ماکارونی رشته ای

انواع ماکارونی رشته ای با توجه به نوع و وزن آن، کیفیت مواد اولیه و آرد مورد استفاده و نوع برند تولید کننده آن با قیمت های متفاوت به فروش می رسند. جهت دریافت قیمت عمده انواع اسپاگتی و نیز ماکارونی شکل دار می توانید دفاتر پخش و فروش عمده ماکارونی و فروشگاه های عمده مواد غذایی مراجعه کرده و یا از طریق اینترنت با شرکت های فروشنده عمده ماکارونی در کشور ارتباط بگیرید.

خرید عمده ماکارونی رشته ای با کیفیت

عرضه انواع ماکارونی رشته ای با بهترین قیمت

عرضه عمده ماکارونی ارزان قیمت

شرکت های پخش عمده و نمایندگی های فروش ماکارونی رشته ای، انواع ماکارونی و اسپاگتی را با قیمت عمده عرضه می کنند. جهت دریافت لیست قیمت ماکارونی و همچنین خرید عمده ماکارونی رشته ای اسپاگتی و انواع ماکارونی فرمی برای فروش در بازار داخل و یا خرید ماکارونی رشته ای صادراتی با ارزان ترین قیمت می توانید با ما تماس گرفته و ماکارونی ها را به آسانی خریداری کنید.

5

  1. با درود و سپاس،من محمد قزوینی بازنشسته معاونت زراعت وزارت جهادکشاورزی و مدرس دانشگاه، متقاضی خرید جهت فروش و صادرات انواع موادغذایی خصوصا ماکارونی و…آن شرکت محترم هستم.(قبل از بازنشستگی بنده مسؤل آمار و برنامه ریزی محصولات زراعی کشور در معاونت مذکور بودم.)خواهشمنداست،لیستی از قیمت عمده فروشی کالاهای تولیدی را به همین شماره واتساپ من ارسال فرمایند. سبز و بهاری باشید.

    • سلام وقتتون بخیر
      با تشکر از پیغام شما، مشاوران فروش مجموعه از طریق واتساپ با شما ارتباط خوهند گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما