بزرگترین تولید کننده ماکارونی رشته ای

تولید کننده ماکارونی رشته ای ، یکی از انواع پر طرفدار ماکارونی است که امروز به صورت اسپاگتی و دمی در بازار، در بسته بندی های مختلف عرضه میگردد.

تولید کننده ماکارونی رشته ای

تولید کننده ماکارونی رشته ای

ما، معمولا تمام محصولات رشته ای در بازار را به عنوان ماکارونی رشته ای میشناسیم اما متخصصین تولید کننده بر این نظرند که محصولات رشته ای توخالی که به فرم لوله ای هستند ماکارونی نام دارند، و بقیه محصولات رشته ای بیشتر بر پایه اسپاگتی تولید می شود.
تولید ماکارونی نیازمند تخصص و تکنولوژی بالایی می باشد. تولید کننده ماکارونی رشته ای درجه یک، باید ماکارونی را فقط با آرد سمولینا تهیه شده از گندم دوروم تهیه کرد.
تولید کنندگان ماکارونی رشته ای، میتوانند ماکارونی رشته ای غنی شده یا فیبر دار را وارد بازار کنند.
محبوبیت ماکارونی به عواملی مانند: تولید آسان، فضای اندک برای ذخیره سازی، طبخ سریع و غنی بودن از کربوهیدرات های پیچیده مربوط می شود.
در ایران، اولین کارگاه ماکارونی سازی در سال ۱۳۱۳ ساخته شد که تولیدات آن فقط برای دسته اشرافی قابل استفاده بود.

تولید کننده ماکارونی رشته ای

گندم دوروم چیست؟

گندم دوروم، گندمی است زبر، غنی از پروتئین با رنگی مایل به زرد پررنگ، فقط به منظور تولید ماکارونی کشت می شود. آرد سمولینا بخاطر کربوهیدرات کم و پروتئین زیاد بهتر از آرد همه منظوره هضم می شود.
سمولینا قبل از اینکه وارد کارخانه تولید ماکارونی شود، با ویتامین های گروه ب و آهن غنی می شود.

تولید کننده ماکارونی رشته ای

بزرگترین تولید کننده ماکارونی رشته ای

ماکارونی رشته ای، در تولیدات با حجم بالا انجام می شود، این تولیدات برای تامین نیاز رورانه هزاران خانواده باید به اندازه باشد.
باید در تولیدات‌ خود از آرد های سمولینا یا آرد نرم استفاده کند، تا مصرف کننده پس از مصرف ، فرق بین این برند تولید کننده با بقیه برند هارا کاملا درک‌ کند.
کارخانه ی تولیدی ماکارونی اگر بخواهد تبدیل به بزرگترین تولید کننده ماکارونی شود، باید از تمام رغیبان خود در این سطح بالاتر باشد، که این رده ی بالا میتواند با استفاده از روش ها و مواد اولیه با کیفیت به این رده ی بالا رسید و تبدیل به بزرگترین‌تولید کننده ماکارونی رشته ای شد و تولیدات خود را گسترش داد.
خلاصه ای از فرآیند بزرگترین تولید کننده ماکارونی رشته ای میتواند به صورت زیر باشد:

  • سیلوی ذخیره آرد
  • الک و میکسر
  • سیستم انتقال مواد اولیه
  • دستگاه پرس
  • سیستم خشک‌کن
  • دستگاه سرد کن
  • سیلوی محصول
  • دستگاه برش و بسته بندی
  • انبار محصولات

فروش ماکارونی رشته ای به صورت مستقیم

انواع ماکارونی های رشته ای و اسپاگتی به صورت مستقیم از کارخانه و بدون واسطه توسط این شرکت به فروش می رسند. به منظور خرید عمده محصولات ماکارونی با پایین ترین قیمت از هر نقطه کشور می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما