فروش عمده ماکارونی صادراتی | مرکز خرید مواد غذایی ایرانی

اولین خواستگاه تولید ماکارانی ایتالیایی ها بودند (و درحال حاضر بیشترین تولید ماکارونی و مصرف کننده در این کشور است) بعد وارد کشور های دیگر شد در ایران نیز اولین کارگاه تولید ماکارونی با دستگاه کوچک و ساده بود که نیاز روزمره ماکارونی کنسولگری ها را تامین می کرد. و جزو غذاهای فانتزی ان دوران بود و با نام رشته فرنگی در ان زمان ها معروف بود. کارخانه ی کوچک تولید ماکارونی برای عامه مردم تاسیس شد که ایتا ماکارون و پارس ماکارون نام داشت. و از ان بعد به مرور ماکارونی بین عامه مردم رواج پیدا کرد. تا قبل از اتمام جنگ ایران و عراق هنوز بیشتر ماکارونی مردم ایران از خارج از کشور تامین می شد. و با پیشرفت صنایع و تکنولوژی در کشور تولید ماکارونی رواج پیدا کرد تا الان که پنج کارخانه عظیم ماکارونی در کشور است وانواع ماکارونی با شکل ها طعم ها و کیفیت مختلف تولید می شود و فروش عمده ماکارونی صادراتی در داخل و خارج از کشور ها عرضه می شود

فروش عمده ماکارونی صادراتی | مرکز خرید مواد غذایی ایرانی

مهمترین ویژگی های انواع ماکارونی های صادراتی

مهمترین ویژگی های انواع ماکارونی های صادراتی

با توجه به اینکه ماکارونی تولید شده در ایران بالاترین کیفیت بین المللی را دارد و با بالاترین کیفیت مواد اولیه و استفاده از آرد سمولینا باعث شده که تقاضای زیادی از کشور های خارجی داشته باشد. هم اکنون ماکارونی ایران به کشورهای اروپایی و همسایه ای همچون آذربایجان، افغانستان، ترکمنستان، عراق و برخی از کشورهای آفریقایی صادر می شود ایران در تولید ماکارونی در رتبه چهارم است وبه خاطر ویژگی ماکارونی صادراتی مثل کیفیت خوب ماکارونی و بسته بندی مناسب و به روز بودن تجهیزات و تکنولوژی این محصول  را در رتبه اول قرار داده آرد سمولینا استفاده شده در این محصول از گندم درجه یک تولیدشده در ایران است. ایران در لیست رقبای درجه اول تولیدکنندگان بزرگ پاستا در دنیا است.

فروش عمده انواع ماکارونی صادراتی

فروش عمده انواع ماکارونی صادراتی

ماکارونی در جزو گروه نان و غلات که منبع نشاسته است می باشد ماکارانی در انواع مختلفی تولید می شود مثل ماکارونی سبوس دار ٬ماکارونی فرمی٬ لازانیا٬ ورمشیل ٬ ماکارونی با گلوکن بتاکاروتن ٬و بهترین ماکارونی رشته ای سوپی و پلویی و غیره که بیشتر کارخانجات تولید ماکارونی انواع ماکارونی را تولید می کنند ماکارونی سبوس دار ازرش غذایی بیشتری نسبت به ساده آن دارد. و بیشتر تولیدات ماکارونی در داخل کشور مصرف می شود.

بزرگترین تولید کننده اسپاگتی کشور در استان البرز با برند زرماکارون است که تولیدات این محصول در بسیاری از کشورهای اروپایی وامریکایی و اسیا صادر می شود و به بیش از ۸۰ کشور دنیا محصولات خود را صادر می کند.

تولید ماکارونی تک نیز برند معتبری است که نیاز ماکارونی در داخل کشور را تامین و به خارج کشور نیز صادرات میکند.

قیمت عمده فروشی انواع ماکارونی

قیمت عمده فروشی انواع ماکارونیقیمت روز ماکارونی براساس برند ها و بسته بندی و کیفیت مواد اولیه ی و طعم دهنده ها و مواد افزودنی در آن ها قیمت های متفاوتی دارند. ماکارانی تولید شده در ایران به دلیل گندم درجه یک معروف ایرانی که در مواد اولیه این محصول به کار می رود که همان سمولینا است کیفیت بالایی دارد. و هر چه این گندم با کیفیت تر باشد ارزش غذایی آن بالا تر است ماکارونی بعد از طی فرایند تولید در کارخانه جات و بسته بندی در وزن ها و شکل های مختلف وارد بازار می شود. بعد از عرضه در بازار توسط عمده فروشی ها و خرده فروشی ها به دست مردم می رسد.

مرکز خرید بهترین ماکارونی های ایرانی

مرکز خرید بهترین ماکارونی های ایرانیدر مراکز استان ها مراکز خرید مواد غذایی زیادی وجود دارد که انواع ماکارونی 700 گرمی و 500 گرمی با برند های مختلف را به دست فروشندگان می رساند این ماکارونی ها هم به صورت شکل دار با اشکال مختلف و هم به صورت ساده به فروش می رسد. و انواع برندهای زرماکارون ٬تک ماکارون٬ مانا ٬تک ٬مک ٬و برندهای جدید دیگر و حتی برندهای خارجی هم در این فروشگاهها عرضه و به دست مصرف کنندگان می رسد.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما